RECOMPENSĂM COMENZILE MARI! Fă cumpărături de minimum 300 RON net și primești un cadou GRATUIT! Verifică

TERMENI ȘI CONDIȚII

Vânzător:

M&M GASTRO GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ cu sediul social în Katowice, Polonia, adresa: Owsiana 58a, 40-780 Katowice, REGON (număr de identificare) 277630232, NIP/VAT (număr de identificare fiscală) PL9542387023, înscrisă în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Districtual Katowice-Wschód din Katowice VIII. Economic Departamente sub numărul KRS: 0000942464, email: info@mmgastro.ro (denumită în continuare "Vânzătorul" sau "MMGASTRO")

I. Definiții:

1. Definiții :
a) Produse și Servicii – orice bun și/sau prestație care urmează a fi furnizate de MMGASTRO Clientului ca urmare a încheierii Contractului.
b) Client /Cumpărătorul – orice persoană fizică în vârsta de minimum 18 ani împliniți sau o persoană juridica, deținătoare a unui Cont în Site și care a efectuat cel puțin o Comandă în baza prezenților Termeni și condiții.
c) Consumator – Persoana fizică care desfășoară o activitate juridică cu un întreprinzător care nu este direct legată de afacerea sau profesia ei.
d) Comandă – o ofertă de încheiere a unui contract de vânzare sau de prestare de servicii făcută de un client potențial unui furnizor, în care clientul specifică cantitatea și tipul de bunuri comandate.
e) Contact – secțiune din Site accesibila pe baza de înregistrare cu adresa e-mail și parola.
f) Contul de client - serviciu electronic gratuit furnizat de Vânzător, care permite Cumpărătorului să creeze un cont securizat printr-o parolă individuală și un login stabilite de Cumpărător, care conține date despre Cumpărător și informații despre comandă;
g) Contract de Vânzare – contract de vânzare la distanta, în sensul art. 2 pct.7 din OUG 34/2014, prin intermediul Magazinului Online, privitor la vânzarea de către Vânzător către Client a Produselor cu plata Prețului plus orice alte costuri suplimentare, inclusiv costurile de expediere, ale căror termeni sunt specificați în prezentul Termeni.
h) Formular de cerere – un formular disponibil pe site-ul web al magazinului, care vă permite să raportați achiziționarea de piese de schimb, servicii de garanție, servicii post-garanție și să raportați o reclamație sau o returnare.
i) Formular de contact – un formular interactiv care permite utilizatorului să contacteze furnizorul de servicii.
j) Formular de înregistrare – un formular interactiv care permite crearea unui cont de client.
k) Formular de comandă – un formular disponibil pe site-ul web al magazinului online care permite utilizatorului să creeze un cont și să plaseze o comandă.
l) Formular de reclamație – un formular disponibil pe site-ul web al magazinului online care permite utilizatorului să depună o cerere pentru achiziționarea de piese de schimb, servicii de garanție sau servicii post-garanție;
m) Magazin online – platforma deținută de Vânzător, care permite plasarea de Comenzi de către Client, încheierea de Contracte de Vânzare și prestarea de servicii de către Vânzător, disponibila la următoarea adresa www.mmgastro.ro.
n) Newsletter – serviciu electronic gratuit furnizat de Vânzător prin e-mail, care permite Utilizatorilor care îl folosesc să primească periodic și gratuit prin e-mail informații despre noutățile și promoțiile oferite prin intermediul magazinului online.
o) Produs – un obiect mobil disponibil în oferta Magazinului, care face obiectul unui contract de vânzare-cumpărare între Client și Vânzător, în schimbul plății Prețului sau care face obiectul rezervării.
p) Serviciu digital – serviciu oferit de către MMGASTRO pe cale electronică în sensul înțelegerii OUG 140 / 2021, către Client prin intermediul Magazinul Online în conformitate cu Contractul de Furnizare a Serviciilor.
q) Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridica înregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și -a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și condiții.
r) Vânzător – M&M GASTRO GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ cu sediul social în Katowice, Polonia, adresa: Owsiana 58a, 40-780 Katowice, REGON (număr de identificare) 277630232, NIP/VAT (număr de identificare fiscală) PL9542387023, înscrisă în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Districtual Katowice-Wschód din Katowice VIII. Economic Departamente sub numărul KRS: 0000942464.
s) Termeni și condiții /Regulament – prezentul document care definește regulile de funcționare a Magazinului Online, în special regulile de creare a unui Cont, plasare a Comenzilor, încheiere a Contractelor de Vânzare și utilizare a altor servicii furnizate de Vânzător prin intermediul Magazinului Online pentru Clienți. Regulamentul definește drepturile și obligațiile Clientului și ale Vânzătorului.

II. Dispoziții Generale

1. Termeni și condiții se adresează atât Clienților consumatori cât și celor Non consumatori ce utilizează Magazinul Online, Serviciile Electronice sau încheie Contracte de Vânzare.
2. Pentru motive justificate, MMGASTRO își rezerva dreptul de a restricționa accesul Clientului sau Utilizatorului la Site prin declararea Contului ca inactiv, prin dezactivarea selectiva a anumitor facilitați ale Contului și /sau prin refuzarea accesului la anumite modalități de plată, in cazul în care considera ca în baza conduitei sau a activității Clientului sau Utilizatorului pe Site, acțiunile acestuia prejudiciază sau ar putea prejudicia MMGASTRO.
3. Informațiile prezentate în cadrul Magazinului Online sau, în cazul plasării Comenzilor cu utilizarea altor mijloace de comunicare la distanță, mesaj electronic cu confirmarea conținutului Contractului de Vânzare propus constituie invitația la încheierea Contractului de Vânzare în sensul art. 2 pct. 7 din OUG 34/2014, trimisă de către Vânzător Clienților prin intermediul Magazinului Online, și nu o ofertă în sensul Codului civil.
4. Utilizarea Serviciilor Electronice, ca orice servicii furnizate prin mijloace electronice, este asociată cu amenințări tipice la adresa transmiterii datelor prin internet, cum ar fi diseminarea, accesul neautorizat sau pierderea datelor Clienților. Vânzătorul și Clientul sunt obligați să ia măsuri pentru a minimiza aceste riscuri. În special, Vânzătorul va aplica măsurile de protecție corespunzătoare stabilite în Regulament, iar Clientul nu va dezvălui numele de utilizator și Parola cu persoane neautorizate.
5. Utilizarea Magazinului Online, în special utilizarea Serviciilor Electronice și încheierea Contractelor de Vânzare, este supusă îndeplinirii Cerințelor Tehnice de către dispozitivele și sistemul electronic utilizat de Client.
6. Întregul Conținut, comunicarea dintre MMGASTRO și Client, Utilizator, precum și orice tranzacție, procedura, document etc. guvernate de prezenții Termeni și condiții sunt redactate în limba romana. Prin luarea la cunoștința și acceptarea acestor Termeni și condiții Clientul, Utilizatorul confirma ca înțelege pe deplin aceasta limba.
7. Regulamentul va intra în vigoare la 04.07.2025.

III. Serviciile electronice în magazinul online

1. Vânzătorul oferă următoarele servicii electronice prin intermediul magazinului online: a. Formular de contact;
b) Formular de înregistrare/ Contul Client;
c) Formular de comandă;
d) Formular de cerere;
e) Lista de cumpărături/favorite":
f) Newsletter.
2. Utilizarea serviciilor electronice disponibile prin intermediul magazinului online al vânzătorului este gratuită.
3. Pentru a utiliza serviciile electronice puse la dispoziție prin intermediul magazinului online, sistemul TIC al clientului trebuie să îndeplinească următoarele cerințe tehnice:
◦ dispozitivul terminal al clientului trebuie să aibă acces la internet; ◦ clientul trebuie să aibă acces la e-mail; ◦ un browser web (de exemplu Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer, Opera, Safari, Microsoft Edge) care acceptă cookie-uri; ◦ includerea în setările browserului web a posibilității de salvare a cookie-urilor și a suportului Javascript.
4. Clientul plătește tarifele de acces la internet în conformitate cu tariful furnizorului său de internet.
5. Clientul este obligat să furnizeze date personale corecte din punct de vedere factual.
6. Serviciul electronic "Formular de contact":
a). Serviciul este disponibil la fila "Contact";
b). Serviciul este utilizat prin furnizarea: i. în cazul unui consumator: numele și numărul străzii, codul poștal, orașul și regiunea, care reprezintă adresa poștală, numele și prenumele utilizatorului, o adresă de e-mail validă, numărul de telefon, completarea subiectului mesajului și a conținutului mesajului, bifarea căsuței cu informații privind luarea la cunoștință a Regulamentului de procedură al magazinului online și a căsuței cu informații privind luarea la cunoștință a Regulamentului de prelucrare a datelor cu caracter personal în magazinul online și apăsarea butonului "Trimite"; ii. în cazul unui întreprinzător individual: denumirea societății, codul de identificare fiscală, numele și strada, codul poștal, orașul și regiunea (adresa sediului social), numele și prenumele persoanei care completează formularul, numărul de telefon, adresa de e-mail, subiectul mesajului și conținutul acestuia, bifând căsuța cu informații privind familiarizarea cu regulamentul magazinului online și căsuța cu informații privind familiarizarea cu Regulile de prelucrare a datelor cu caracter personal în magazinul online și făcând clic pe butonul "Trimite";
c) Contractul de prestare de servicii se încheie pentru o perioadă determinată de timp atunci când utilizatorul începe să completeze formularul și încetează atunci când utilizatorul părăsește formularul sau când vânzătorul răspunde.
7. Serviciul electronic "Formular de înregistrare" și "Contul clientului":
a) Serviciul este disponibil după completarea formularului de comandă și în fila "Contul meu";
b) Utilizarea serviciului este posibilă după furnizarea unei adrese de e-mail și a unei parole formate dintr-un număr adecvat de caractere;
c) Contractul de furnizare a serviciului este încheiat pe o perioadă nedeterminată după completarea Formularului de înregistrare și furnizarea unei parole constând într-un număr adecvat de caractere;
d) Înființarea unui cont de client este condiționată de acceptarea formulării și a conținutului Regulamentului și a politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal și de furnizarea datelor cu caracter personal specificate în formularul de înregistrare;
e) Serviciul Contul Client este încheiat pe o perioadă nedeterminată de timp și este reziliat la ștergerea contului în panoul de administrare a contului sau prin trimiterea unei cereri de ștergere la adresa de e-mail a vânzătorului;
f) Contul Client este netransferabil.
8. Serviciul electronic "Formular de comandă":
a) Utilizarea serviciului este posibilă după adăugarea bunurilor în coșul electronic de cumpărături disponibil în magazinul online, după furnizarea următoarelor date - în cazul achiziției pentru o societate/întreprinzător: numele și prenumele, denumirea societății și numărul (în cazul în care este necesară factura cu TVA), adresa de reședință/de afaceri/de livrare (strada, numărul clădirii, numărul afacerii, codul poștal, orașul), numărul de telefon, o adresă de e-mail validă, specificarea metodei de livrare/colectare a bunurilor și a metodei de plată și apăsarea butonului de confirmare a comenzii și a obligației de plată a prețului. În cazul persoanelor fizice care comandă bunuri din magazinul online, este necesar să se furnizeze: numele și prenumele, adresa de reședință/de afaceri (strada, numărul clădirii, numărul firmei, codul poștal, localitatea), numărul de telefon, adresa de e-mail corectă. În plus, trebuie să se precizeze și metoda preferată de plată și metoda de livrare a bunurilor. În cele din urmă, toate detaliile trebuie să fie confirmate prin confirmarea comenzii.
b) Contractul de prestare de servicii este încheiat pentru o perioadă determinată de timp în momentul adăugării primului articol în coșul electronic de cumpărături și expiră în momentul în care se face clic pe butonul de confirmare a comenzii cu obligația de plată a prețului sau în momentul retragerii contractului.
9. Serviciul electronic "Formular de cerere":
a) Există mai multe tipuri de formulare de cerere în magazinul mmgastro.ro, care se referă la diverse subiecte:
i. Formular de reclamație - disponibil la rubrica "Vreau să reclam un produs". Se aplică plângerilor cu privire la produsele achiziționate în magazinul online sau în alte canale de vânzare. Pentru a utiliza formularul, trebuie să completați datele necesare, marcate cu un asterisc, în funcție de tipul de client selectat, și să scrieți un mesaj. Formularul trebuie apoi validat prin apăsarea butonului Trimitere. În unele cazuri, lipsa unui atașament poate duce la respingerea cererii.
ii. Formular de returnare - disponibil în secțiunea „Vreau să returnez produsul”. Formularul se referă la returnarea produselor achiziționate în magazinul online și la achizițiile efectuate în afara magazinului online (alte canale de vânzare). În cazul achizițiilor online, este necesară introducerea adresei de e-mail și a numărului comenzii. În cazul clienților înregistrați, este necesar doar numărul comenzii. În cazul achizițiilor în afara magazinului, pentru a utiliza formularul, trebuie să completați datele obligatorii marcate cu asterisc, în funcție de tipul de client selectat, și să scrieți un mesaj. Apoi confirmați formularul făcând clic pe Trimite.
iii. Formular de service - disponibil în fila service după selectarea opțiunii Comanda service. Formularul este împărțit în trei opțiuni de bază privind, respectiv: service în garanție, service post-garanție și piese de schimb. Pentru a utiliza formularul, completați datele necesare, marcate cu un asterisc, în funcție de tipul de client selectat, și scrieți un mesaj. Formularul trebuie apoi validat făcând clic pe Trimitere.
b) Utilizarea serviciului este posibilă după selectarea formularului "Reclamații" și apăsarea butonului "Formulare de servicii", alegerea opțiunii corespunzătoare: "achiziționarea de piese de schimb/serviciu în garanție/serviciu post-garanție" și completarea câmpurilor obligatorii ale formularului, bifarea căsuțelor obligatorii privind citirea informațiilor referitoare la defectele care nu fac obiectul garanției și citirea termenilor și condițiilor și a clauzei de informare și apoi apăsarea butonului "Trimite";
``c) Contractul de furnizare a serviciului se încheie pe o perioadă determinată de timp în momentul în care utilizatorul începe completarea formularului și încetează în momentul în care acesta renunță la completarea formularului;
10. Serviciul electronic "Lista de cumpărături/favorite":
a) Serviciul este disponibil atât utilizatorilor conectați, cât și clienților fără cont în magazinul online.
b) Pentru a utiliza serviciul, selectați un produs din listă și apoi selectați opțiunea "La favorite" de pe fișa produsului. După selectarea acestei opțiuni, va apărea o casetă de dialog în care trebuie să selectați o listă de cumpărături implicită sau să creați o listă de cumpărături nouă.
c) Pentru clienții care nu au un cont în magazinul mmgastro.ro, serviciul este limitat în timp la 14 zile de la data adăugării produsului la listă. Pentru clienții care au un cont în magazin, serviciul nu este limitat în timp.
11. Serviciul electronic "Newsletter":
a) Serviciul este disponibil sub forma unui "Newsletter" și în formularul de înregistrare;
b) Serviciul poate fi utilizat în cazul în care:
i. formularul "Newsletter" - numele și prenumele și o adresă de e-mail validă și bifând căsuța de consimțământ pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și făcând clic pe butonul "Abonare";
ii. formular de înregistrare - atunci când formularul de înregistrare este completat corect și caseta de abonare la Newsletter este bifată;
c) De fiecare dată când vă abonați la "Buletinul informativ", trebuie să confirmați acest lucru cu clientul, lucru despre care vă vom informa într-un e-mail separat care conține un link de activare/confirmare;
d) Contractul de servicii este încheiat pe o perioadă nedeterminată de timp în momentul în care se face clic pe butonul de confirmare a abonării la Newsletter și expiră în momentul dezabonării;
e) Clientul se poate dezabona de la serviciu în orice moment făcând clic pe link-ul de dezabonare inclus în fiecare e-mail de știri și, în cazul utilizatorilor înregistrați, după accesarea "Contul meu";
f) Newsletter-ul este trimis numai celor care s-au abonat la Newsletter.
12. Clientul este obligat, în special:
a) să furnizeze în Comandă și în cadrul Contului numai date adevărate, actualizate și complete, iar în cazul modificării acestora să actualizeze imediat datele, inclusiv datele cu caracter personal, furnizate Vânzătorului de către Client în legătură cu încheierea Contractului de Vânzare sau cu utilizarea Serviciilor Electronice;
b) să utilizeze Serviciile Electronice într-un mod care să nu interfereze cu funcționarea Vânzătorului, a Magazinului Online ;
c) utilizarea Serviciilor Electronice în conformitate cu Actele Normative, cu prevederile Regulamentului, precum și cu obiceiurile și principiile de coexistență socială adoptate într-un anumit domeniu;
d) păstrarea confidențialității datelor de Autentificare şi a Parolei, în special nepunerea acestora la dispoziția persoanelor neautorizate. Vânzătorul nu va fi răspunzător în special pentru pierderea datelor sau accesul la datele înregistrate în Cont care rezultă dintr-o încălcare a obligației de mai sus de către Client;
e) plata la timp și în totalitate a Prețului și a altor costuri stabilite de Client și Vânzător;
f) să nu furnizeze și să nu transfere în cadrul Magazinului Online niciun conținut interzis de Actele Normative, în special conținut care încalcă drepturile de autor ale terților sau drepturile lor personale;
13. Procedura de reclamație pentru serviciile furnizate electronic (se aplică numai problemelor tehnice, cum ar fi funcționarea defectuoasă a contului sau a formularelor):
a) În cazul neexecutării sau executării neautorizate a serviciilor electronice de către vânzător, clientul are dreptul de a depune o reclamație în conformitate cu Termenii și condițiile;
b) Reclamațiile legate de furnizarea de servicii electronice în cadrul magazinului online sau alte reclamații legate de funcționarea magazinului online pot fi depuse de către client, de exemplu, prin poștă la adresa Owsiana 58a, 40-780 Katowice/Polonia sau prin e-mail: info@mmgastro.ro .
c) Atunci când depune o reclamație, se recomandă clientului să specifice circumstanțele referitoare la obiectul reclamației (de exemplu, data apariției și tipul defectului), să indice cererea clientului și datele de contact ale persoanei care depune reclamația;
d) Vânzătorul trebuie să răspundă imediat la reclamație, dar nu mai târziu de 14 zile de la livrarea acesteia.
14. Clientul care utilizează serviciile electronice cu caracter permanent și nelimitat (de exemplu, serviciul de cont) poate rezilia contractul de furnizare de servicii fără a indica un motiv, și își exercită acest drept după trimiterea declarației relevante către vânzător.
15. Vânzătorul își rezervă dreptul de a rezilia contractul de furnizare a serviciului Contul de cu un preaviz de 7 zile în cazul încălcării termenilor și condițiilor de prestare a serviciilor.
16. Vânzătorul nu va fi răspunzător, în măsura maximă permisă de lege, pentru orice nereguli, inclusiv întreruperi în funcționarea site-ului, cauzate de forță majoră, intervenții neautorizate ale terților sau incompatibilitatea site-ului cu infrastructura tehnică a clientului.

IV. Politica de vânzare online/ Comandă

1. Comenzile pot fi plasate electronic prin intermediul formularului de comandă disponibil pe site-ul web al vânzătorului.
2. Comenzile plasate electronic:
a) Condiția prealabilă pentru prelucrarea comenzii este completarea corectă a formularului de comandă și furnizarea tuturor datelor care permit contactarea și verificarea inițială a clientului (pentru consumatori: nume, adresă, număr de telefon, e-mail, pentru clienții care sunt întreprinzători: date privind entitatea, adresa entității, număr de telefon de contact, codul de identificare fiscală).
a) Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul are dreptul să verifice și să modifice datele introduse în comandă.
b) Informațiile privind comanda plasată sunt trimise automat prin e-mail la adresa de e-mail a clientului indicată în formularul de comandă.
c) Contractul dintre vânzător și client este încheiat atunci când clientul primește confirmarea acceptării comenzii pentru prelucrare.
d). Confirmarea acceptării comenzii pentru prelucrare are loc prin trimiterea unui mesaj electronic la adresa de e-mail a clientului.
e) Formularele de comandă completate incorect nu vor fi procesate, fapt despre care clientul va fi informat imediat prin e-mail la adresa de e-mail furnizată.
3. Vânzătorul nu va permite ca datele cumpărătorului să fie modificate după plasarea comenzii, cu excepția cazului în care datele cumpărătorului au fost scrise în mod evident greșit.
4. Plasarea unei comenzi echivalează cu confirmarea faptului că cumpărătorul a citit și a acceptat termenii și condițiile și cu acceptarea obligației de a plăti prețul pentru comanda plasată, în special în suma și până la data specificate în comandă.
5. Vânzătorul eliberează cumpărătorului un document fiscal - fie o factură, fie o factură cu chitanță, care este un document de confirmare a vânzării în temeiul prezentelor Termeni. Documentul fiscal trebuie să conțină cel puțin următoarele date: a) societatea și sediul social al vânzătorului sau locul de desfășurare a activității persoanei fizice, b) adresa unității, c) data vânzării, d) denumirea și cantitatea bunurilor sau tipul de serviciu, e) prețul bunurilor sau serviciilor individuale și prețul total plătit de consumator.
6. Termenul de livrare reprezintă numărul de zile lucrătoare (de luni până vineri) necesare pentru a trimite cumpărătorului bunurile comandate și se calculează de la data confirmării de primire a comenzii în vederea prelucrării. Timpul necesar pentru livrarea comenzii către cumpărător nu este inclus în termenul de livrare.
7. Timpul standard de expediere este cuprins între 3 și 21 zile lucrătoare. Termenul de expediere poate fi mai lung decât cel standard dacă depinde de disponibilitatea bunurilor în depozitele producătorilor.
8. Termenul de livrare nu este obligatoriu pentru vânzător și indică doar timpul estimat în care cumpărătorul va aștepta ca comanda să fie procesată. Această dispoziție nu se aplică consumatorilor.
9. Termenul de livrare poate fi prelungit în cazul produselor fabricate la comandă, despre care cumpărătorul va fi informat prin e-mail, telefon și, de asemenea, în descrierea produsului.
10. Cumpărătorul va fi informat imediat în cazul în care produsul comandat nu este disponibil în depozitele producătorului. În situația menționată anterior, cumpărătorul are dreptul de a se retrage parțial din contract sau de a se retrage din contract în întregime, sau poate accepta o perioadă de așteptare prelungită pentru livrarea produsului prin e-mail.
11. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contract în cazul în care îndeplinirea comenzii în termenii și condițiile specificate în aceasta se dovedește a fi imposibilă sau împiedicată în mod semnificativ. Retragerea din contract de către vânzător nu trebuie să fie justificată. În cazul retragerii din contract de către vânzător, cumpărătorul nu are nicio pretenție față de vânzător. Dispozițiile prezentului alineat nu se aplică consumatorilor.

V. Prețul Bunurilor

1. Prețul indicat pentru fiecare articol în momentul în care clientul plasează comanda este întotdeauna actual, valabil și obligatoriu. O modificare a prețului unui produs după ce clientul a plasat o comandă nu va afecta prețul menționat în comandă. Această dispoziție nu exclude negocierea unui contract de cumpărare în condiții convenite individual.
2. Prețurile bunurilor din magazinul online sunt exprimate în RON și nu includ taxa pe valoarea adăugată (TVA). Pentru o mai bună orientare, prețurile bunurilor sunt, de asemenea, brute, inclusiv TVA sau toate celelalte taxe și tarife pe care cumpărătorul trebuie să le plătească pentru a obține bunurile, dar acest lucru nu se aplică oricăror taxe de transport, livrare, asigurare și altele, a căror valoare se bazează pe alegerea cumpărătorului În cazul informațiilor privind o reducere la un anumit bun sau serviciu, cel mai mic preț al bunurilor, care a fost valabil în perioada de 30 de zile înainte de acordarea reducerii, este întotdeauna indicat lângă informațiile privind prețul redus.
3. În cazul în care bunul sau serviciul este oferit spre vânzare pentru o perioadă mai mică de 30 de zile, prețul redus este indicat împreună cu informații privind cel mai mic preț al bunului sau serviciului respectiv, în vigoare de la data la care bunul sau serviciul a fost oferit spre vânzare până la data introducerii reducerii de preț.
4. Prețurile nu includ costurile de transport ale bunurilor comandate. Costurile de transport vor fi adăugate la valoarea comenzii în funcție de metoda de transport sau de colectare aleasă.
5. Prețurile indicate în magazin nu includ echipamentele suplimentare și opționale (dacă nu sunt incluse în descrierea bunurilor), precum și costurile de ridicare, montare și instruire în utilizarea echipamentelor. Prețul serviciului de instalare va fi convenit individual, în funcție de valoarea comenzii și de distanța clientului față de sediul social al vânzătorului.
6. În funcție de valoarea comenzii, este posibil să se negocieze individual prețul produsului. În cazuri excepționale, este posibil să se negocieze și costurile de expediere.
7. În cazul produselor cu opțiuni precum: lungime, lățime, volum etc., primul preț afișat în lista produselor este întotdeauna prețul celui mai mic produs, celelalte prețuri fiind calculate după selectarea opțiunii respective.
8. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile și disponibilitatea produselor în magazin, sub rezerva punctului 1.
9. Magazinul online utilizează un mecanism de ajustare individuală a prețurilor produselor selectate oferite pe site-uri externe de comparare a prețurilor pe baza procesului decizional automat, pentru o perioadă de 24 de ore din momentul primei accesări a site-ului magazinului prin clic pe link-ul direct către produsul de pe site-ul extern de comparare a prețurilor.

VI. Condiții de plată

1. Vânzătorul pune la dispoziția Clientului diverse modalități de plata în baza Contractului de Vânzare.
2. Metodele de plată disponibile pot varia în funcție de metoda de livrare sau de Produsul pe care îl alegeți. Metodele de plată disponibile se pot modifica, de asemenea, dacă plasați mai multe comenzi în același timp. Decontarea operațiunilor de plată electronică și a tranzacțiilor cu carduri de plată se efectuează la alegerea Clientului prin intermediul unor terți furnizori de servicii de plată autorizați.
3. Prețul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in notificarea de preluare a Comenzii trimisa de MMGASTRO Clientului.
4. Vânzător pune la dispoziția Clientului, în principiu, următoarele metode de plată din titlul Contractului de Vânzare:
a) Transfer fără numerar în contul vânzătorului - plată anticipată.
b) Transfer fără numerar în contul vânzătorului - plată amânată.
c) Plata în numerar la livrare la ridicarea bunurilor după livrarea prin curier.
d) Plata online prin PayPal/PayU.
e) Plata cu cardul prin PayU.
f) Apple Pay/Google Pay.
5. Decontarea operațiunilor de plată electronică și a tranzacțiilor cu carduri de plată se efectuează la alegerea Clientului prin intermediul unor terți furnizori de servicii de plată autorizați PayPal, operat de PayPal S.à rl et Cie, SCA cu sediul în Luxemburg, PayU operat de PayU SA cu sediul social în Poznań (60-166), ul. Grunwaldzka 182 (Polonia), înscris în Registrul Antreprenorilor al Registrului Tribunalului Național sub numărul KRS: 0000274399, NIP: 7792308495 și REGON: 300523444.
6. Împreună cu prețul de achiziție, Cumpărătorul este obligat să plătească Vânzătorului costurile de ambalare și livrare a bunurilor în suma specificată în contract.
7. Clientul este obligat să efectueze o plată în avans pentru a acoperi costurile de încasare la livrare.
8. Clientul este obligat să plătească un avans de 100% din valoarea comenzii pe baza unei facturi în avans. Acest punct nu se aplică în cazul unui contract de achiziție încheiat cu un consumator.
9. În cazul produselor fabricate la comandă (de exemplu, mobilier din oțel inoxidabil), clientul este obligat să plătească un avans de 30% din valoarea comenzii și restul sumei la livrare. În astfel de cazuri, punctul 7 nu se aplică.
10. În cazurile convenite individual cu vânzătorul, vânzătorul oferă posibilitatea de a plăti prețul comenzii la primirea produsului. În acest caz, termenul de plată pentru produsul comandat și primit este de 14 zile, calculat de la data primirii. Vânzătorul își rezervă dreptul de proprietate asupra produsului până la plata prețului de către client.
11. Clientul este informat cu privire la prețul final al bunurilor comandate în fiecare etapă a comenzii, pe care îl confirmă în final la încheierea comenzii. Vânzătorul acoperă toate cheltuielile uzuale legate de alegerea metodei de plată în cauză.

VII. Livrarea

1. Livrarea produselor este disponibilă pe teritoriul României.
2. Metodele de livrare disponibile pot depinde de metoda de plată aleasă sau de Produs, acestea se pot modifica în cazul plasării mai multor Comenzi în același timp, în special datorită Produselor care fac obiectul acestora.
3. Livrarea Produsului către Client este efectuată contra cost, iar valoarea taxei finale poate depinde de Produsul ales de Client. Taxa finala de transport va fi indicată înainte de finalizarea Comenzii. Vânzătorul poate stabili, în orice moment, pragul minim de valoare pentru Comandă, pentru care livrarea Produselor care fac obiectul Contractului de Vânzare este gratuită.
4. Livrarea produsului către Client se plătește de către acesta, cu excepția cazului când Contractul de Vânzare prevede altfel. Costurile livrării produsului (pentru transport, livrare și servicii poștale) sunt indicate în paginile Magazinului Online și în momentul plasării Comenzii, inclusiv în momentul în care Clientul este de acord să accepte Contractul de Vânzare.
5. Durata totală de așteptare privind livrarea Produsul către Client (data livrării) se compune din timpul de pregătire a Comenzii pentru expediere de către Vânzător și durata de livrare a Produsului de către transportator. Termenul de expediere este actualizat și afișat pe fișa produsului.
6. Mărfurile sunt expediate exclusiv prin servicii de curierat la adresa furnizată de client pe formularul de comandă.
7. În cazul în care metoda de transport a fost convenită pe baza dorințelor speciale ale cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și toate costurile suplimentare asociate cu această metodă de transport.
8. Dacă vânzătorul este obligat să livreze bunurile la locul indicat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să ridice bunurile la momentul livrării. În cazul în care, din motive imputabile cumpărătorului, este necesar să se livreze din nou bunurile sau să se livreze într-un alt mod decât cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate cu livrarea din nou sau costurile asociate cu celălalt mod de livrare.
9. Clientul este obligat să verifice starea coletului în prezența unui angajat al companiei de curierat. Dacă ambalajul este deteriorat, clientul este obligat să verifice conținutul coletului în prezența unui angajat al companiei de curierat. În caz de deteriorare a coletului, protocolul de deteriorare trebuie întocmit pe formularul companiei de curierat și vânzătorul trebuie contactat imediat. Cumpărătorul este obligat să notifice vânzătorului și companiei de curierat deteriorarea bunurilor care nu este vizibilă din exterior în termen de 7 zile de la primirea bunurilor și, în același timp, este obligat să solicite transportatorului să determine starea lotului sub forma unui protocol.
10. Acceptarea lotului fără verificarea și raportarea defectelor va duce la pierderea pretențiilor de despăgubire pentru daunele legate de transportul bunurilor. Vânzătorul este exonerat de răspundere pentru deteriorarea bunurilor care nu sunt vizibile din exterior, astfel cum se menționează în secțiunea 7, în cazul în care societatea de curierat nu acceptă reclamația. Această dispoziție nu se aplică consumatorilor.
11. Vânzătorul se angajează să livreze produsele la punctul de colectare indicat de client pe formularul de comandă sau la adresa furnizată de client la efectuarea comenzii. Vânzătorul nu este responsabil pentru aducerea produsului în clădire sau pentru instalarea acestuia.
12. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin plata integrală a prețului de achiziție al bunurilor, inclusiv a costurilor de livrare, dar mai întâi prin preluarea bunurilor. Răspunderea pentru pierderea, deteriorarea sau distrugerea accidentală a bunurilor este transferată cumpărătorului în momentul preluării bunurilor sau atunci când cumpărătorul era obligat să preia bunurile, dar nu a făcut-o, încălcând contractul de cumpărare.
13. Termenul de livrare a Produsului către Client este format din timpul de pregătire a comenzii pentru expediere de către Vânzător și timpul de livrare a Produsului de către transportator. În cazul plasării simultane a unei Comenzi pentru mai multe Produse cu termene de livrare diferite, termenul de livrare este termenul cel mai lung.

VIII. Garanții, Reclamații

1. Produsele sunt noi, au aprobările necesare și sunt garantate timp de 12 până la 36 de luni. Perioada exactă de garanție este indicată în fișa fiecărui produs. În cazul produselor folosite sau expuse, perioada de garanție este mai scurtă și este indicată în mod clar în descrierea produsului. Informațiile menționate în frazele anterioare pot fi găsite și pe cardurile de garanție anexate produselor.
2. Produsele cu defecte nesemnificative sunt marcate ca "produse de priză" lângă denumirea produselor, iar Cumpărătorul este informat cu privire la tipul de defecte ale acestor produse în descrierea produselor. Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru defectele produselor despre care Cumpărătorul a fost informat în descrierea Bunurilor înainte de vânzare.
3. Cardurile de garanție și manualele de utilizare sunt furnizate împreună cu produsul sau cu factura. De asemenea, instrucțiunile de utilizare sunt disponibile în fișa produsului din magazinul online mmgastro.ro. În cazuri speciale, cardurile de garanție pot fi trimise la adresa cumpărătorului bunurilor. În acest caz, costurile de expediere a documentației necesare vor fi suportate de vânzător.
4. Dacă se constată un defect al produsului, clientul este obligat să informeze vânzătorul în termen de 14 zile de la data descoperirii defectului, sub sancțiunea pierderii drepturilor de garanție. Reclamațiile trebuie trimise prin e-mail sau în scris la următoarea adresă ul. Owsiana 58a, 40-780 Katowice, Polonia; adresa electronică: info@mmgastro.ro. Se recomandă ca Clientul să furnizeze în descrierea reclamației informații și circumstanțe referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data apariției defectului, solicitarea unei metode de punere a Produsului în conformitate cu contractul sau o declarație de reducere a prețului sau de retragere din contract, precum și datele de contact ale persoanei care face reclamația - acest lucru va facilita și accelera procesarea reclamației de către Vânzător.
5. Reclamantul poate utiliza, de asemenea, formularele de cerere disponibile la adresa: https://mmgastro.ro. Documentul care dă dreptul de a solicita despăgubiri pentru un produs defect este factura cu TVA și cardul de garanție original furnizat împreună cu produsul. În cazul în care produsul nu are un card de garanție, documentul care dă dreptul de a solicita despăgubiri pentru un produs defect este doar factura cu TVA. În cazul vânzărilor către consumatori, documentul care dă dreptul de a solicita garanția pentru vânzare este orice dovadă de cumpărare a produsului specific de către Cumpărător.
6. Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru instalarea incorectă a produsului sau pentru utilizarea acestuia contrar instrucțiunilor.
7. Vânzătorul este răspunzător pentru defectele produsului pe baza dispozițiilor legale aplicabile.
8. Drepturile consumatorului în temeiul garanției sunt reglementate în partea XI din Termeni și condiții.
9. Clientul care își exercită drepturile în temeiul garanției este obligat să livreze Produsul defect la sediul Vânzătorului, pe cheltuiala Vânzătorului. În cazul în care livrarea Produsului de către Client ar fi prea dificilă din cauza tipului de Produs sau a modului în care acesta este instalat, Clientul este obligat să pună Produsul la dispoziția Vânzătorului la locul unde se află Produsul.
10. Exercitarea drepturilor în temeiul garanției nu afectează drepturile consumatorului în temeiul garanției legale de conformitate.
11. Vânzătorul nu este răspunzător pentru nicio pierdere de profit sau câștig ca urmare a unui defect sau a unei funcționări defectuoase a echipamentului vândut în timpul perioadei de garanție sau de garanție. Această dispoziție nu se aplică consumatorilor.

IX. Vânzări Consumator

1. Dispozițiile din această parte a Termenilor și condițiilor se aplică exclusiv contractelor încheiate între vânzător și consumator în calitate de cumpărător.
2. În cazul unei contradicții între conținutul prezentei secțiuni a termeni și conținutul celorlalte secțiuni ale prezentelor termeni, se vor aplica dispozițiile prezentei secțiuni a termeni.
3. Prețul bunurilor, livrarea bunurilor.
3.1 Consumatorii sunt legați de prețurile bunurilor, inclusiv TVA (taxa pe valoarea adăugată). Prețurile fără TVA sunt doar în scop informativ. În toate celelalte cazuri, consumatorului i se aplică dispozițiile părții V din prezenții termeni și condiții.
3.2. Vânzătorul este obligat să marcheze produsul cu prețul de vânzare și prețul unitar. Prețul unitar nu trebuie să fie marcat dacă este identic cu prețul de vânzare. Prețul de vânzare și prețul unitar trebuie să fie ușor de distins și lizibil.
4. Comandarea și încheierea contractului.
4.1. Încheierea contractului între consumator și vânzător are loc atunci când formularul de comandă este completat corespunzător.
4.2. În alte cazuri, dispozițiile din partea IV a Termenilor și condițiilor se aplică vânzărilor către consumatori.
5. Consumatorului i se aplică dispozițiile părților VI,VII, X,XI, XII, XIII din Termeni și condiții, intitulate: Condiții de plată, Livrarea, Dreptul de renunțare la contract, Reclamația Produsului (Consumator), Forța Majora, Conținutul utilizatorului (DSA).

X. Dreptul de renunțare la contract

1. Potrivit legislației in vigoare privind comerțul electronic, Clientul (Consumatorul) își poate exercita dreptul de retragere din Contract in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la livrarea Produselor sau de la încheierea contractelor in cazul Serviciilor (OUG nr. 34/2014).
Extras din OUG nr 34/2014, Dreptul la retragere in 14 zile pentru comerț la distanta
Cumpărătorul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv si fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:
• ziua in care Cumpărătorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumpărătorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;
• ziua in care Cumpărătorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrării unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.
2. Consumatorul se poate retrage din Contractul de Vânzare fără a motiva și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute de lege, în termen de:
a) 14 zile de la data prevăzută la alin. 5 de mai jos („Dreptul legal de retragere din Contract”);
b) din a 15-a zi până în a 30-a zi de la data menționată la punctul 5 de mai jos („Dreptul convențional de retragere din Contract”).
3. Pentru a respecta termenul legal de retragere, este suficient ca Consumatorul să prezinte Vânzătorului o declarație de retragere înainte de expirarea termenului. Consumatorul poate face orice declarație lipsită de ambiguitate în care să informeze Vânzătorul despre retragerea sa din Contractul de Vânzare. O declarație de retragere din contractul de vânzare poate fi făcută, de exemplu, în scris, către:
M&M GASTRO GROUP SP. Z O.O., adresa: Owsiana 58a, 40-780 Katowice/Polonia prin e-mail la adresa: info@mmgastro.ro.
4. În cazul retragerii din Contractul de Vânzare, se consideră că acesta a fost desființat.
5. Perioada de retragere din Contractul de vânzare începe de la data la care Produsul a fost preluat de către Consumator sau de către o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, iar în cazul unui Contract de vânzare, care:
a) include mai multe Produse care sunt livrate separat, în loturi sau pârți -de la intrarea în posesie a ultimului produs lot sau parte sau
b) ține de livrare periodică de Produse pe o perioadă determinată – de la intrare în posesie a primului Produs;
6. În cazul rezilierii unui contract încheiat la distanță, contractul se consideră a fi neîncheiat.
7. Vânzător are obligația de a comunica Clientului confirmarea de primire a retragerii iar in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea declarației de reziliere din partea Clientului, va restitui Clientului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a produsului, (cu excepția costurilor suplimentare ce rezultă din modul de livrare ales de Client, altul decât modul cel mai ieftin, obișnuit de livrare disponibil în Magazinul Online).
8. Vânzător va returna plata folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o Clientul, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod clar, cu un mod diferit de restituire care nu-i creează nici un fel de costuri. Dacă Vânzător nu a propus că el singur va prelua marfa de la Client, atunci Vânzător va amâna returnarea plăților făcute de Client până în momentul recepționării Produselor sau primirea unei dovezi a Clientului că a expediat marfa.
9. Clientul are obligația imediată, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la ziua în care a renunțat la contract, să restituie Produsul Vânzătorului sau să-l pună la dispoziția persoanei îndreptățite de Vânzător să-l preia, cu excepția cazului în care Vânzătorul a propus să preia personal Produsul. Pentru respectarea termenului este suficientă restituirea Produsului înainte de expirarea acestuia. Clientul poate restitui Produsul pe adresa:
M&M GASTRO GROUP SP. Z O.O., adresa: Owsiana 58a, 40-780 Katowice/Polonia.
10. Consumatorul va acoperi toate costurile directe de returnare a Produsului prin retragerea din contract, adică în special costurile de ambalare, securizare și transport al Produsului.
11. Rugăm atașarea în limita posibilității a dovezii de cumpărare a produsului.
12. Client este responsabil pentru diminuarea valorii Produsului ca urmare a utilizării lui într-un mod care depășește necesitatea de a stabili caracterul, caracteristicile și funcționarea Produsului. În cazul în care Consumatorul își exercită dreptul legal de retragere, Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii Produsului rezultat din utilizarea acestuia într-un mod care depășește necesitatea pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Produsului. Răspunderea consumatorului poate include, în special, imposibilitatea repunerii produsul la vânzare, costurile reîncadrării etichetelor și elementelor de securitate pe produs, precum și costurile restabilirii produsului într-o condiție care să permită reintroducerea sa la vânzare în magazinul online, inclusiv costurile testării produsului de către un specialist și costurile pentru înlăturarea defectelor constatate ca urmare a unei astfel de examinări (în măsura în care aceste defecte rezultă din utilizarea Produsului de către Consumator într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a-și stabili natura, caracteristicile și funcționarea).
13. Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță nu îi revine consumator în legătură cu contractele: (1) în care obiectul serviciului este un produs prefabricat, realizat conform specificațiilor Consumatorului sau care servește pentru a satisface nevoile sale individuale.

XI. Reclamația Produsului (Consumator)

1. Toate Produsele beneficiază de garanția legala de conformitate, iar aceasta nu este afectata de eventuala garanție tehnica (sau comerciala) oferita de producător sau de MMGASTRO.
2. O reclamație legată de Produsul achiziționat poate fi depusă de către Consumator, în scris la următoarea adresă:
M&M GASTRO GROUP SP. Z O.O., adresa: Owsiana 58a, 40-780 Katowice/Polonia prin e-mail la adresa: info@mmgastro.ro.
3. De obicei, este oportună livrarea Produsului către Vânzător împreună cu reclamația, pentru a permite Vânzătorului să îl examineze.
4. Vânzătorul va răspunde reclamației Consumatorului imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data primirii acesteia.
5. Potrivit Ordonanțe de Urgenta Guvernului nr. 140/2021, achizițiile consumatorului sunt protejate de legislația incidenta in domeniu, care reglementează:
Răspunderea Vânzătorului: Vânzătorul răspunde fata de consumator pentru orice neconformitate care exista in momentul livrării bunurilor si care este constatata in termen de doi ani de la data respectiva.
6. Vânzătorul este obligat să livreze Clientului Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare încheiat.
7. În cazul în care Produsul vândut nu este conform cu Contractul de vânzare, Clientul poate, cu rezervele și în condițiile specificate în Legea privind drepturile consumatorilor:
a. să solicite repararea sau înlocuirea Produsului. Cu toate acestea, se stipulează că, în cazul în care aducerea Produsului în conformitate cu contractul de vânzare în modul ales de Client (reparare sau înlocuire) este imposibilă sau necesită costuri excesive, atunci Vânzătorul:

  • poate face o înlocuire în cazul în care Clientul solicită o reparație; sau
  • poate repara Produsul in termen de maxim 15 zile în cazul în care Clientul solicită o înlocuire, sau
  • în cazul în care imposibilitatea sau caracterul nerezonabil al costurilor se referă atât la reparație, cât și la înlocuire, Vânzătorul are dreptul de a refuza să aducă produsul în conformitate cu Contractul de vânzare - în caz de refuz, Clientul are dreptul la drepturile specificate la litera b) de mai jos.

8. La evaluarea costurilor excesive, se ține seama, în special, de semnificația lipsei de conformitate a Produsului cu contractul de vânzare, de valoarea Produsului în conformitate cu contractul de vânzare și de inconvenientul pentru Client cauzat de schimbarea modalității sau de refuzul de a aduce Produsul în conformitate cu contractul de vânzare.
b) face o declarație de reducere a prețului sau de retragere din contractul de vânzare, dar numai atunci când:

  • Vânzătorul a refuzat să repare sau să înlocuiască Produsul sau
  • din declarația Vânzătorului sau din circumstanțele cazului reiese clar că Vânzătorul nu va repara sau înlocui Produsul; sau
  • Vânzătorul nu a luat măsura reparatorie in termenul legal, fără inconveniente semnificative pentru consumator sau
  • Vânzătorul a adus deja Produsul în conformitate cu contractul de vânzare sau
  • neconformitatea Produsului cu contractul de vânzare este atât de semnificativă încât justifică o reducere imediată a prețului sau retragerea din contractul de vânzare
  • Prețul redus va fi proporțional cu prețul rezultat din contractul de vânzare, în funcție de valoarea Produsului care nu respectă contractul de vânzare în raport cu valoarea Produsului care respectă Contractul de vânzare.

9. In cazul în care se constată deficiențe în primele 30 de zile de la achiziția produsului sau serviciului, se va dispune direct înlocuirea acestora sau reducerea prețului, după caz. Clientul nu se poate retrage din Contractul de vânzare în temeiul unei reclamații dacă neconformitatea Produsului cu contractul de vânzare este nesemnificativă.
10. Vânzătorul trebuie să repare sau să înlocuiască Produsul în mod gratuit, într-un termen rezonabil și fără inconveniente nejustificate pentru Client, ținând cont de specificitatea Produsului și de scopul pentru care Clientul l-a achiziționat.
11. Vânzătorul returnează Clientului sumele datorate ca urmare a exercitării dreptului de reducere a prețului imediat, cel târziu în termen de 14 zile de la data primirii declarației de reducere a prețului din partea Clientului.
12. În cazul retragerii din contractul de vânzare, ca parte a reclamației, Clientul va returna imediat bunurile Vânzătorului, pe cheltuiala sa. Vânzătorul va returna prețul Clientului imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea Produsului sau a dovezii de returnare a acestuia.
13. Vânzătorul este răspunzător în temeiul garanției în cazul în care neconformitatea Produsului cu contractul de vânzare a existat la momentul livrării acestuia și a fost dezvăluită în termen de doi ani de la livrare. Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul se reduce la această durată.
14. După epuizarea cailor de conciliere interna si fără sa-si prejudicieze in vreun fel dreptul de acces la instanțele judecătorești, Clientul (in accepțiunea de persoana fizica a termenului) aflat intra-un litigiu cu MMGASTRO poate apela pentru soluționare la o procedura extrajudiciara.
15. Vânzătorul va informa Consumatorul, despre posibilitatea de a utiliza metode extrajudiciare de tratare a reclamațiilor. Principiile de acces la aceste proceduri sunt disponibile la sediul sau pe site-urile entităților abilitate sa soluționeze litigiile pe cale extrajudiciara.
AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORILOR
Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București
Relatii institutionale: secretariat@anpc.ro
https://anpc.ro/

XII. Forța Majora

1. Nici una din parți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forța majora. Forța majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului parților si care nu poate fi evitat.
2. Daca in termen de 10 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

XIII. Conținutul utilizatorului (DSA)

1. Nu aveți permisiunea da posta Conținut al utilizatorului care constituie conținut ilegal în sensul Actului legislativ privind serviciile digitale (DSA).
2. Persoana de contact a vânzătorului pentru comunicarea directă în sensul DSA (Legea privind serviciile digitale) este: adresa de e-mail: info@mmgastro.ro. Comunicarea poate avea loc în română, poloneză, și engleză.

XIV. Prelucrarea datelor cu caracter personal

1. Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

XV. Dispoziții finale

1. Conținutul, astfel cum este definit in preambul, incluzând dar nelimitându-i-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a MMGASTRO acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute in acest sens in mod direct sau indirect.
2. Prezenții Termeni și condiții pot fi actualizați din motive importante, în special în cazul necesității de a: adapta Termeni și condiții magazinului la cele aplicabile sau pe cale de a intra în vigoare, reflectând schimbările și evoluțiile în modul în care MMGASTRO își desfășoară activitatea și schimbările de pe piață, schimbările în domeniul de aplicare sau furnizarea de servicii sau retragerea acestora de către Vânzător, inclusiv funcționalitatea site-ului www.mmgastro.ro, sub rezerva păstrării drepturilor dobândite de Client.
3. Clienții și Utilizatorii vor fi informați despre actualizare la adresa de internet www.mmgastro.ro și printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail specificată în Contractul de Prestare de Servicii în așa fel încât clientul să se poată familiariza cu conținutul său.
4. Modificarea Termeni intră în vigoare la data publicării textului care conține modificarea pe site-ul web al magazinului (Clienților Non consumatori ). Modificarea Termeni intră în vigoare după expirarea perioadei de 14 zile de la data trimiterii anunțului privind modificare (Clienților consumatori) În cazul Clienților care au încheiat un Contract de Prestări Servicii, adică dețin un cont, aceștia au dreptul să rezilieze Contractul privind Prestarea Serviciilor în termen de 14 zile de la data la care sunt notificați cu privire la modificarea Termeni (Clienților consumatori). Modificarea Termeni nu influențează Contractele de Vânzare încheiate de către Client și Vânzător înainte de modificarea Termeni.
5. Eventualele litigii care decurg din contract se soluționează de către instanța competentă în funcție de locul de desfășurare a activității vânzătorului (Clienților Non consumatori). Teza anterioară nu se aplică vânzărilor către consumatori.
6. Prezentul contract este supus legii romane.

XVI. MODEL FORMULAR DE RETRAGERE

MODEL FORMULAR DE RETRAGERE


pixel