RECOMPENSĂM COMENZILE MARI! Fă cumpărături de minimum 300 RON net și primești un cadou GRATUIT! Verifică

Reclamații și returnarea produselor

Colet deteriorat în timpul transportului:

Dacă ați primit un colet sau un produs deteriorat, completați imediat, în prezența curierului, un proces-verbal de constatare a deteriorării. Fotografiați, de asemenea, deteriorarea (cutia ambalată, produsul după despachetare, cutia în sine). Acest lucru ne va permite să începem procedura de reclamație. Dacă observați că ambalajul este deteriorat, dar produsul pare să fie în stare bună, despachetați-l cât mai curând posibil și asigurați-vă că totul este în ordine. Dacă constatați orice deteriorare, scrieți-ne la info@mmgastro.ro.

Reclamații din cauza altor defecte și defecțiuni ale produsului:

Conform legislației în vigoare, comerciantul care a efectuat achiziția are dreptul la o perioadă de garanție de 12 luni. În unele cazuri, garanția poate fi mai lungă, iar clientul este informat despre acest lucru pe pagina produsului din magazinul online. Regulile de cumpărare din partea consumatorului sunt detaliate în Termenii și condițiile generale.

Dacă constatați că produsul nu funcționează, are defecte sau este incomplet, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil. Cel mai bine este să raportați reclamația prin intermediul formularului sau prin e-mail la adresa: info@mmgastro.sk. În raport, descrieți detaliile defectului. Vă rugăm să atașați dovada de cumpărare sub forma unei facturi cu TVA. Dacă dispozitivul a fost instalat de un centru de service autorizat, atașați protocolul de instalare.

Condițiile detaliate privind garanția, reclamațiile și returnările sunt descrise în Termenii și condițiile generale.

Lipsesc unele componente sau părți ale produsului?

Dacă ați constatat că lipsește o parte sau o componentă, contactați-ne telefonic sau prin e-mail la adresa: info@mmgastro.ro.

Doriți să returnați produsul?

Dacă doriți să returnați produsul, completați formularul de returnare și așteptați răspunsul nostru. După procesarea cererii dvs., vă vom furniza instrucțiuni suplimentare.

Nu uitați că produsele returnate trebuie să fie fără defecte, nefolosite și ambalate în ambalajul original.

Puteți returna produsul completând formularul de retragere din contract (disponibil aici), care trebuie atașat la produsul returnat. Adresa exactă pentru returnarea produsului o găsiți în Termenii și condițiile generale.

Nu ați găsit factura în colet?

Factura vă va fi trimisă prin e-mail după procesarea comenzii. Facturile nu sunt atașate la colete.

Nu ați găsit instrucțiunile de utilizare sau de montare?

Instrucțiunile de utilizare și montare și condițiile de garanție sunt atașate produsului. Dacă ați aruncat din greșeală documentele împreună cu ambalajul, contactați-ne prin e-mail la adresa info@mmgastro.ro. Vă vom trimite instrucțiunile lipsă prin e-mail.

pixel